Sūdzība

Iepērkoties Shapeit, mēs ievērojam Dānijas patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Saskaņā ar likumu tev vienmēr ir 2 gadu preču atbilstības garantija pirkumiem.

• Kad pamani preces bojājumu vai defektu, tev saprātīgā termiņā ir jāziņo par šo problēmu. "Saprātīgs termiņš" nozīmē, ka tas jāizdara divu mēnešu laikā pēc defekta atklāšanas.

• Pēc tam, kad esi atklājis preces defektu vai bojājumu, lūdzam aizpildīt šo anketu šeit

• Ja mēs apstiprinām atgriešanu, tu saņemsi dāvanu karti tādas pašas vai līdzīgas preces iegādei.

• Kad esam saņēmuši tavu preci, tā tiks novērtēta profesionālu speciālistu vidū, kuri var noteikt, vai bojājums ir ražošanas vaina. Ja tava pretenzija ir pamatota un bojājums nav parasta nolietojuma vai lietošanas pazīmju rezultāts, mēs defektu novērsīsim pie šuvēja. Ja tas nav iespējams, mēs tev piedāvāsim jaunu preci.

Kas ir nolietojums:

Lūdzu, ņem vērā, ka nolietojums izpaužas kā manāmas lietošanas pēdas uz preces. Piemēram, ja elastīgās detaļas materiālā ir izstaipījušās, šķiedras izlīdušas ārā vietās, kur ir liela slodze (piemēram, iešuvēs, kur audums tiek stiepts), vai arī prece pēc daudzām mazgāšanas reizēm ir stipri izbalējusi, saplēsta, sapinušās šķiedras vai līdzīgi bojājumi radīti mazgāšanas vai skalošanas līdzekļu dēļ. Turklāt šuves, kas acīmredzami ir izstaipītas un nevis vienkārši atārdījušās defekta dēļ, arī nav pamats pretenzijai.

Pretenzija nav pamatota arī tad, ja izmērs nav bijis pilnīgi atbilstošs vai prece ir pakļauta lielākai fiziskai slodzei, nekā sagaidāms no tās lietošanas.