Sūdzība

Iepērkoties Shapeit, mēs ievērojam Dānijas pirkumu likumu. Saskaņā ar likumdošanu jums vienmēr ir 2 gadu garantija par saviem pirkumiem.

• Kad pamanāt preces kļūmi vai defektu, jums laikus jāiesniedz pretenzija. Ar laikus tiek saprasts, ka tas jādara 2 mēnešu laikā pēc kļūmes atklāšanas.

• Pēc tam, kad esat atklājis produkta kļūmi, bojājumu vai līdzīgu defektu, lūdzu, aizpildiet veidlapu šeit

• Ja mēs apstiprinām preces atgriešanu, jūs saņemsiet dāvanu karti līdzīga vai tāda paša produkta iegādei

• Kad esam saņēmuši jūsu preci, to novērtēs profesionāli speciālisti, kuri varēs noteikt, vai tā ir ražošanas kļūda. Gadījumā, ja jūsu pretenzija ir pamatota un tā nav tikai vispārīga nodiluma un lietošanas pazīme, mēs labosim bojājumu vai kļūmi ar drēbnieka palīdzību. Gadījumā, ja mēs to nevaram nodrošināt, piedāvāsim jums jaunu preci.

Kāds ir nodilums:

Lūdzu, ņemiet vērā, ka nodilums redzams, ja preces lietošanas pazīmes ir acīmredzamas. Piemēram, ja materiāla elastība ir zaudēta, ja šķiedras ir novilktas vietās, kas ir pakļautas stresam (piemēram, kājstarpē, kur audums tiek izstiepts) vai ja prece ir stipri izbalējusi, zaudējusi krāsu un kļuvusi pūkaina pēc mazgāšanas vai kondicioniera lietošanas. Turklāt vīles, kas skaidri ir izstieptas un nav vienkārši kļuvušas vaļīgas kļūdas dēļ, arī nav apsūdzības iemesls.

Tā var būt arī izmēra neatbilstība 100% vai produkts ir saņēmis lielāku fizisko slodzi, nekā patērētājs varēja sagaidīt, ka tas izturēs.