PRETENZIJA

REKLAMĀCIJA

Iepērkoties pie Shapeit.dk, mēs ievērojam Dānijas patērētāju aizsardzības likumu. Saskaņā ar likumu Jums vienmēr ir 2 gadu reklāmācijas tiesības uz Jūsu pirkumiem. Ir svarīgi nesajaukt garantiju ar reklāmācijas tiesībām, jo ​​mēs nepiedāvājam garantiju nevienam produktam. Kad Jūs pieprasāt reklāmāciju par preci 6 mēnešu laikā pēc pirkuma, mums kā uzņēmumam ir pierādīšanas slogs, lai apliecinātu, ka ir runa par ražošanas defektu. Pēdējos 6-24 mēnešos pierādīšanas slogs pāriet uz Jums kā patērētājam, tāpēc Jums jābūt pārliecinātam, ka neveicat sava produkta bojāšanu vai tamlīdzīgas darbības.

•  Kad Jūs atklājat kļūdu vai trūkumu savā preci, Jums jāizsaka reklāmācija saprātīgā laikā. Saprātīgs laiks tiek definēts kā divu mēnešu periods kopš Jūs atklājat kļūdu. Tas arī nozīmē, ka mums jāsaņem prece divu mēnešu laikā.

•  Pēc tam, kad Jūs esat pamanījis kļūdu, bojājumu vai līdzīgu problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk. Lūdzu, nosūtiet e-pastu uz info@shapeit.dk, kurā ierakstiet savu pasūtījuma numuru un pievienojiet skaidras bojājumu vai kļūdas fotogrāfijas.

•  Kad mēs esam novērtējuši nosūtītās fotogrāfijas, mēs lūgsim Jūs nosūtīt preci atpakaļ uz mūsu adresi, kur mēs veiksim turpmāku trūkuma/bojājuma novērtējumu. Mēs, protams, nosūtīsim Jums atgriešanas etiķeti, ko varēsiet izmantot preces atgriešanai. (Mēs norādām, ka Jūs laipni varat izmazgāt preci pirms tās nosūtīšanas atpakaļ, ja tā ir bijusi lietota)

•  Kad mēs saņemsim Jūsu preci, to izvērtēs profesionāli speciālisti, kuri varēs noteikt, vai tas ir ražošanas defekts. Ja Jūsu reklāmācija būs pamatota un tā nebūs tikai parastā nodiluma vai lietošanas pēdu sekas, mēs labosim bojājumu vai kļūdu pie šuvēja. Ja mēs nevarēsim piedāvāt šo iespēju, mēs piedāvāsim Jums jaunu preci.

• PIESARDZĪBA: Ja mēs nevaram piedāvāt Jums to pašu vai līdzīgu preci, summa tiks atmaksāta. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs atskaitīsim sūtīšanas izdevumus, izmantojot mūsu atgriešanas etiķeti.

Kas ir nodilums:

Lūdzu, ņemiet vērā, ka nodilums ir redzams, ja preces lietošanas pēdas ir acīmredzamas. Piemēram, ja materiāla elastība ir nolietojusies, šķiedras ir izstieptas kritiskajās vietās (piemēram, starp kājām, kur audums ir izstiepts) vai ja prece ir ļoti izbalējusi, zaudējusi krāsu, ir jostas bojājumi vai tamlīdzīgi no mazgāšanas vai mīkstinātāja. Papildus tam, ja šuvju vietas, kas ir acīmredzami izstieptas un ne tikai nepareizi atvērušās, arī nav reklāmācija.

Var būt arī tā, ka izmērs nav bijis 100% precīzs, vai prece ir bijusi pakļauta lielākai fiziskai slodzei, nekā Jūs kā patērētājs varat gaidīt, ka tā varēs izturēt.